Automate your Marketing
with Womplify




 
X Touch Designgraphy - I justwant2stops a momentfromrunningaway

By: Ray Devil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Sunday, 30-Nov-2008 14:22 Email | Share | | Bookmark
PEMINDAHAN TELAH LAMA BERLAKU...

http://www.flickr.com/photos/arjunaangkasa
http://www.flickr.com/photos/arjunaangkasa
http://www.flickr.com/photos/arjunaangkasa
S A Y A

S U D A H

B E R P I N D A H....

K E ...


http://www.mangotouch.com

dan juge personal flickr yg jarang2 hapdet...
http://www.flickr.com/photos/arjunaangkasa


Thursday, 30-Oct-2008 03:24 Email | Share | | Bookmark
Aku Kembali

Wuaa..
sudah begitu lama sekali aku meninggalkan arena fotopages ini...
Ini kerana aku adala sangat bizi
Bizi apa? bizi apa pon tak tau sebenarnya...
dedulu bukan main lagik dok naikkan stats visitor...skang nih...huaaa..tak larat dah nak upload2..banyak sangat gamba......

tengok ah rerajin aku upload lagik...bukan apa...mane tau nanti aku da meninggalkan dunia yang fana nih...at least ada la gambar kenang kenangan kat anak cucu aku nak tengok nanti...



Monday, 3-Dec-2007 19:25 Email | Share | | Bookmark
:: NEW CHAPTER OF MY LIFE



more akad photo on mangotouch --> http://mangotouch.fotopages.com

Quote:
my, oh my....

p/s-photographer : hussaini turbovtec




Thursday, 1-Nov-2007 20:31 Email | Share | | Bookmark
JEMPUTAN MENGUNDANG BAHAGIA.....



CLICK HERE FOR MAP >>> http://img.photobucket.com/albums/v293/kai_zul/jemputan2.jpg


Quote:
ANDA DI JEMPUT~!


Tuesday, 2-Oct-2007 18:34 Email | Share | | Bookmark
Salam Lebaran Semua~!!!



Quote:

Suatu malam ku termenung sendirian..
Ramadhan dah nak habis..
Syawal kian menjelma...

rasa macam baru sangat raya...dah raya balik...
bukak2 balik archive gamba lama2... aku jumpe gamba raya tawun lepas dgn sebahagian dari adik beradik aku..

tawon ni plak tawon terakhir aku beraya sebagai seorang yang single....hum humm...
cepatnye masa berlalu.....

Buat mak pak aku(walaupun derang tak pernah kenal sangat dengan internet)..kupohon zillion keampunan...
Buat Adik beradik, Sahabat ,Sedara,Sedari dan juga klien2 CIMB aku...ku mohon kemaafan jugek
Buat special someone.... tawun depan nak raya belah mana dulu...? o-som lat ta li lat nak? heee....

and

Salam Aidilfitri pada semua. Ampun maaf dipinta untuk segala salah dan silap.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net